Menü

Ham-misszió, Felfogás-helyzet, avagy az évszakokra való rálátás


Az évszakok folyamatosan változnak és a mai rohanó világban bizony azt vehetjük észre, hogy nemrég még a trikót is leizzadtuk magunkról árnyékban hűsölve, ma pedig már dideregve várjuk a buszt hajnalban. Bizonyára mindenkinek megvan a maga sajátos ízlése időjárást tekintve, de úgy vettem észre, hogy lassan már divatszerű dologgá vált a panaszkodás ebben a témában. Ha meleg van az a baj, ha hideg van az, ha esik az eső akkor azért nem jó, de ha szemünkbe süt a nap akkor az zavar.


B
izonyára mindenkinek ismerős ez vagy az ilyesféle mondat a hidegebb időkben(hiszen most ez az aktuális): mikor lesz már végre nyár ?
Nem szeretem hallani ezt a mondatot, mert az én felfogásomban minden évszaknak megvan a maga varázsa és úgy gondolom, hogy ahelyett, hogy a bizonyos évszakok negatív dolgaira koncentrálnánk, vegyük észre a bennük rejlő szépséget és az úgynevezett életérzést, hangulatot.
Véleményem szerint érdemes magunkat felkészíteni lelkileg a hidegebb időjárásra, míg át nem esünk a holtponton és már kevésbé fognak zavarni minket a mínuszok.
Fontos, hogy a természettel összhangban legyünk, mert ez az egyik kevés dolgok egyike, amit még nem tudunk közvetlenül megváltoztatni(hála istenek), hiszen csak saját magunknak okozunk szenvedést, ha mindig csak a rosszat keressük.

Tiszteljük a természetet, az időjárást és próbáljunk meg ráhangolódni az éppen aktuális évszakra!

2 megjegyzés:

  1. Teljesen jogos!
    Látom visszatértél, remélem sűrűn olvashatunk itt!
    Am. ez mindenkinek szól: Ha tudjátok szerkeszteni a közösségünk tagjai lapot, írjátok be magatokat, ha nem, küldjétek el nekem, mit akartok ott látni, és már fel is teszem.

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, visszatértem és én is remélem :-)
    Megnézem és ha nem tudom magam beírni, akkor megkereslek.

    VálaszTörlés