Menü

Erős Paprika Project No.1

Idén különböző okok miatt lemaradtam a palántanevelés lehetőségeiről, azonban egy jó barátomnak köszönhetően sikerült hozzájutnom 20 db fóliaházban nevelt Erős paprika palántához. Nagyon szerettem volna erős paprikát nevelni, hogy készíthessek a termésekből erős paprika port és már-már feladtam (vásárolni nem szerettem volna), azonban a barátomnak köszönhetően beindulhat a "prodzsekt".
Még szaporítóládában és cserepekben várakoznak
 Nos, a palánták megvannak, így nincs más hátra, mint kiültetni őket, hogy megízlelhessék a szabad föld zamatát és új erőre kaphassanak. Mint említettem, 20 db palántával rendelkezem, ezeknek pedig különösebben nagy hely nem kell és mások elmondása szerint ennyi palántától már szép mennyiségű termés leszedhető, így kevés helyigény mellett elég jó termés-mennyiségre számítok.
Ki is néztem egy kb. 100X50 cm-es helyet.
A kiszemelt terület
Különösebb dolgom nem volt, se-perc alatt felástam, a felső füves réteget eltávolítottam nagyjából, kicsit átporhanyítottam a földet (egyik részén kicsit száraz,kemény volt), majd egy egyszerű kis szerszám segítségével csináltam 10 cm mély gödröket, amikbe a cserépből kiemelve, behelyeztem a növényeket.
Felásva, beültetve
Ezután megöntöztem a tövüket óvatosan kevés vízzel, majd készítettem köréjük egy kis védelmet, ugyanis van kutyánk, aki szereti az újdonságokat és ha nem látja, hogy valamivel védve van a terület, akkor rögtön betalálja.
Beöntözve, bevédve
Sok ilyent várok
Innen még szebb!
Legközelebb a termés beérésekor a szürettel és egyéb nyalánkságokkal jelentkezem!

1 megjegyzés:

  1. Természetesen miután végeztem mindennel be lettek locsolva bőségesen, ez lemaradt!

    VálaszTörlés