Menü

20.000

Annak idején, mikor megálmodtam a blog ötletét azt gondoltam lesz egy baráti társaság, akik itt megoszthatják az érdeklődésüknek megfelelő dolgokat. Ez a téma akkor is az önellátásnak indult, és a mai napig az is maradt. Nagy örömömre szolgál, hogy bejelenthetem, hogy elértük a 20.000 fős látogatottságot. Az oldalmegtekintések hónapról hónapra egyre magasabbak. Bár ezek számok még mindig eltörpülnek a hasonló honlapok látogatottsága mellett, de hiszem, hogy elindultunk egy olyan úton, ami helyet teremt az önellátó blognak az ilyen témával foglalkozó oldalak közt.
Mindezt köszönöm nektek, aki olvassátok a cikkeinket, írásainkat.
Hatalmas köszönet jár még a csapat többi tagjának, akik segítik a blog épülését Máté, Chaplina és Ham. Nektek is köszönöm!
Remélem még sokszor ennyi olvasót tudunk idecsábítani és a közeljövőben új fórumokon is meg tudunk nyilatkozni.

Üdv.: Martin

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nem gondoltam volna, hogy ekkora közönsége lesz az oldalnak. Szégyen szemre több mint egy hónapja nem postoltam már, de egy ilyen hír után egyből megjön a kedvem. Csak azt nem tudom, miről írjak...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök ennek a számnak, mert úgy gondolom, sokaknak fontos mindaz, amit a blog tartalma tükröz! Köszönet minden lelkes Olvasónak :)

    VálaszTörlés